Urodził się w 1975 roku w Chełmie. W 2001 roku uzyskał dyplom z wyróżnieniem na kierunku grafika Wydziału Sztuk Pięknych UMK w Toruniu. Uhonorowany Medalem im. Tymona Niesiołowskiego za najlepszy dyplom. Doktor sztuki, od 2002 roku prowadzi zajęcia na Wydziale Sztuk Pięknych UMK w Toruniu.
Ważniejsze nagrody i wyróżnienia:
- X Quadriennale Drzeworytu i Linorytu Polskiego, BWA Olsztyn 2011, wyróżnienie
- Triennale Grafiki Polskiej, Katowice 2009, wyróżnienie
- Gdyński Przegląd Grafiki, Gdynia 2009, III nagroda
- Dzieło roku 2005, ZPAP Toruń, II nagroda w kategorii grafika
- 1st International Biennial Small Graphic Forms", Gniezno 2005, wyróżnienie
- Dzieło roku 2003, ZPAP Toruń, II nagroda w kategorii grafika
- International Design Contest – USA, 2003, I nagroda
- International Small Engraving Salon 2003, Florean Museum, Rumunia, III nagroda
- Dzieło roku 2002, ZPAP Toruń, III nagroda w kategorii malarstwo
================================================================
W dorobku artystycznym ma 8 wystaw indywidualnych grafiki, m.in. w Chełmie (Galeria 72), Warszawie (Galeria Farbiarnia), Toruniu (Wozownia) oraz udział w około 80 wystawach (w tym około 40 międzynarodowych), za granicą i w Polsce, m.in.:
- VII i VIII Triennale Grafiki Polskiej w Katowicach
- VIII, IX, X Quadriennale Drzeworytu i Linorytu Polskiego, BWA Olsztyn
- Imprint 2011, Warszawa
- Grand Prix Młodej Grafiki Polskiej 2009, Bunkier Sztuki, Kraków
- 3rd Guanlan International Print Biennial, Chiny
- International Triennial of Graphic Art, Bitola, Macedonia
- International Print Biennial, Varna, Bułgaria,
Moja sztuka to próba komunikacji, która wykorzystuje zakodowany obraz. Ten obraz składa się z elementów rzeczywistości, która mnie otacza. Zawsze interesował mnie człowiek z jego codziennością, a naszą codziennością jest m.in. obraz rekalmowy dostępny niemal na każdym kroku: na ulicy, w czasopismach, a przede wszystkim na ekranie komputera w Internecie.
Niewątpliwie wiele osób doszuka się w moich pracach odniesień do reklamy, a to przez ikony produktów, a to czasem przez formę prac działających jak billboard. Nie tylko moim zdaniem, rekalma stała się już części rzeczywistości porównywaną do każdego innego wytworu naszej cywilizacji (z obrębu nauki czy technologii), a nawet więcej – jest elementem kształtującym nasz estetyczny odbiór świata, a zatem blisko jej do sztuki. Martin Peter Davidson stwierdza wręcz, że reklama stała się przejawem sztuki czasów postmodernizmu.
W moich pracach prowadzę plastyczną grę z powszechną wizualizacją świata, jaką jest szeroko rozumiana reklama, oraz pop-artem i jego symbolem Warholem, czyli sztuką czerpiącą z codzienności. Celem w sztuce jest dla mnie bliski kontakt z rzeczywistością, wręcz realizm oparty na ikonografii współczesnego życia, ale nie odtwarzanie natury, tylko wizualna gra symbolami w mojej wyobraźni.